Besøk :)

Mamman til Alexander er her i Trondheim i helgen, så i dag kom hun på besøk og hun har nok kost seg litt med babyshopping i dag for hun hadde med seg babygave…

Joggedress, ulllæster og bamse.

En liten flodhestbamse.

Jeg har foresten blit så stor rundt babymagen min nå at jeg må ha større jobbklær igjen, enda de jeg har allerede er ca 2 størrelser større enn hva jeg normalt sett bruker…! Noen som begynner å bli stor jah!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Baby utstyr, Gravid

Legg igjen en kommentar

