Da har jeg «vinterferie» :D

Vinterferien min kommer litt sent, men den kommer godt med! Jeg startet den med en lunsj sammen med Alexander på La Baguette og en softis i regnværet…

La Baguette Club ❤

Jeg glemte helt at jeg ikke liker løk for tiden så ble nødt å plukke av…

Selv om jeg har ferie skal jeg ikke bare sitte å slaske og vokse meg stor, jeg har en plan om å ta vårvasken denne uken i håp om at vi ikke får mer snø og så må jeg sammle sammen alle papirene mine å ta en tur innom NAV for å søke om svangerskapspermisjon, kan vel ikke akkurat si at jeg gleder meg så veldig til det nei, for det virker som mye mas og stress.

Her er slagplanen min:

Mandag: Vaske rundt kjelleren og vaskerommet. Få unna alt av skittenklær som måtte befinne seg der.

Tirsdag: Dra til NAV og muligens innom jobb hvis jeg mangler noen lønnspapirer. Vaske rundt kottet og soverommet. Gå gjennom kleskapet og rydde litt der.

Onsdag: Vaske rundt gangen og mellomgangen. Bake grovbakst (Brød, Rundstykker og Ostehorn hvis jeg får tid)

Torsdag: Vaske rundt stuen og få system på ting der (DVD/CDkaos).

Fredag: Vaske rundt badet, gå gjennom håndukene og donere slitte hånduker til Dyrebeskyttelsen (jeg er snill), bake finbakst (Kake og Kanelsnurrer/Skolebrød hvis jeg får tid.

Lørdag: Vaske rundt kjøkkenet(mye skap og sånt så det tar nok en liten evighet).

Søndag: Kose meg fordi jeg er ferdig, kanskje bake litt hvis det var noe jeg ikke fikk tid til ❤

Uken etter er det påske så da kan jeg heller kose meg de dagene det er fri da for da kommer mamman, pappan og lillebroren min på besøk til meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Filed under Baguette, Gravid, NAV, Svangerskapspermisjon, Vaske, Vår

Legg igjen en kommentar

