Hurra for Barnashus!

Vinterinnspurt med påskesalg!

Supertilbud på vinterklær, vogner, bilstoler og mye annet. Nå lønner det seg å ta turen til Barnas Hus. Velkommen!

Jeg liker virkelig det at vi har Barnashus rett rundt gjørnet, de har alltid gode tilbud! Jeg sitter å vurderer på om jeg kanskje skal så til å kjøpe vugge der til lillegullet i påsken. Jeg har sett litt etter vugge, men det er ingenting jeg har likt til nå men det kan jo hende jeg blir fornøyd med denne og den har hjul så den er lett å flytte fra soverommet til stuen, så kanskje vi heller kjøper det enn sprinkelseng i første omgang. Må nok diskutere det med kjæresten min når han kommer hjem fra jobb…

Monica vugge hvit.

Den har låsbar vuggefungsjon og låsbare hjul og det følger med BabySleep helmadrass til 1799,- og hvis man vil kan man kjøpe med himmelstang for 149,- men jeg tipper jeg ikke vil ha det for jeg kan se for meg at den kan være litt i veien…

Vi får se hva det blir til 🙂


5 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Barnashus, Gravid, Kjæresten, Påske, Shopping, Tilbud

5 responses to “Hurra for Barnashus!

  1. Slik vugge skal vi ha… akkurat likens 😀
    vi hadde vugge på Christoffer, å bare MÅ ha det denne gangen å 😀

  2. Den va veldig fin 😀 Skal dåkker ikke ha senga fra ikea da? Apropo seng, vi må ta oss en handle tur snart 😀

    • joa… men d kan hende vi venter til vi trenger sprinkelseng da 🙂 For denne har hjul og vi har ikke dørstokk mellom soverommet og stua vettu så da er det easy peasy å trille vugga fra soverom til stue etter behov 😀 Og ja det må vi! 😀

  3. Ta en titt på denne vuggen =)

    Vant Merket for God Design 2010 fra Norsk Designråd forrige onsdag

Legg igjen en kommentar

