Buzzador

I dag fikk min kjære sin første vareprøve fra Buzzador, han fikk en rekke Axe produkter som han skal teste ut. Og jeg vil også prøve ut nye produktet! Så nå har jeg gått henn å registrert meg som Buzzer på Buzzador.com og det er noe som alle kan gjøre. Som Buzzador får du teste nye produkter og tjenester gratis, og hvem liker vel ikke å få ting gratis? Det eneste de ber om i rettur er at du gir tilbakemeldinger under kampanjen og forteller andre at du er medlem og om produktene.
De har også et ganske kjekt poeng system, du kan ikke kjøpe noe for poengene men de gjør slik at du får være med i flere kampanjer og siden man får poeng av å verve folk så kan du <klikke her> for å bli medlem, så vises det at det er jeg som har vervet deg, så gjør du meg en tjeneste (mitt brukernavn som Buzzador er Nitapus).

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du <klikke her>

Takk for hjelpen! Kanskje jeg får pakke snart 🙂

3 kommentarer

Filed under Buzzador, konkuranse, Vareprøver

3 responses to “Buzzador

  1. Jeg er også buzzador 🙂 Det er morro 🙂

    • det tror jeg på! jeg kjente jeg ble litt sjalu når samboern min fikk gave i dag så da måtte jeg også bare henge meg på… 😛

  2. tusen takk for det flotte bidraget ditt i navne konkuransen…… mange fine navn

Legg igjen en kommentar

