Magen min er 26 uker :)

Da var vi kommet til den 26 uken og i dag er det bare 100 dager igjen til termin!!!

Uke 26

Nå begynner det å bli spennede og jeg begynner å bli gaaanske stor, men ikke så stor at jeg ikke greier å holde meg i vanlig aktivitet. Jeg liker babymagen min, og jeg kan se for meg at jeg kommer til å savne den veldig når gullerullen kommer ut. Det er nå på tide å søke om permisjon til NAV, og jeg har snakket med legen min i dag og hun skulle ordne papirer til meg som jeg kan hente på torsdag, så da blir det NAVtur på torsdag i stede for tirsdag.

Det har dele hele profilen…

2 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Mage, NAV

2 responses to “Magen min er 26 uker :)

  1. LITT større mage enn jeg har 😉 Du ser flott ut med mage da!! 😀

Legg igjen en kommentar

