Shopping før vasking

Jeg ble rastløs i mårrest, og jeg måtte handle inn til bakingen min i dag så da gikk jeg til city syd og da ble det litt ekstra shopping  i samme slengen…

Fant meg først masse finfine tilbud på Princess og Black & White, så da ble det nye bordbrikker til 10,- pr stk, nytt dusjforheng til 120,- og  påskepynt på halv pris. De hadde også en del fine rabatter på diverse sengsett denne uken, men jeg fant ikke til dobbeldyne i riktig farge så det ble ikke i dag… Så var jeg på jakt etter mammaklær og fant meg gravidstrømpebukse til bare 49,- på lindex, så det måtte kjøpes og så ble det litt hårstrikk i samme slengen. Og så fant jeg meg ei fin mørk dungerimammabukse til 249,- på H&M, og det var vel igrun på tide at jeg kjøpte mammaklær siden d bare er 3 månder og en uke igjenn til det blir baby…

Tifa pusen min har forresten tatt stingene sine nå så hun er storfornøyd, men hun har blitt veldi sår på magen på grunn av at vi måtte bytte plaster så ofte. Vi prøvde å ha henne litt ute i dag siden det er 13 grader i solveggen, men det tok ikke lange tiden før det ble for kaldt for henne. Men jeg tror nok hun er fornøyd med at hun kan vaske seg igjen!

I ettermiddag blir det husvask på denne husmoren ❤

2 kommentarer

Filed under Gravid, H&M, Interiør, Klær, Shopping, Tilbud

2 responses to “Shopping før vasking

  1. Er det mammabukse med lavt liv? Jeg har en med høyt liv og liker den, men synes det er fristende med lavt liv også 🙂

Legg igjen en kommentar

