Vaskedag nummer 1 ferdig!

Bare 5 igjen… Men kjelleren og vaskerommet er i hvertfall renere enn det var da vi flytta inn! Jeg har tømt kjelleren for papp og unødvendig lagring av ubrukelige ting, så i morgen skal vi en tur med søppel før jeg setter i gang med soverommet og kottet. Jeg fikk unna det meste av skittentøy og jeg har til og med vasket vinterkåpen min. Vaskerommet er nå helt fullt av tørkende klær, så resten får jeg ta i løpet av uka…

Alexander var flink å lage middag og brette papp så nå skal vi kose oss og se film…

Pannert torsk med hollandesaus og ris

…ja jeg vet jeg blogger mye i dag, men jeg har ferie så det blir nok en del denne uken!

6 kommentarer

Filed under Ferie, Film, Vaske

6 responses to “Vaskedag nummer 1 ferdig!

  1. «hollandaise saus» ikke hollander

  2. Flink du er da=)
    Kjekt å få det ryddig og rent.

  3. Hvilket program bruker du for å vannmerke bildene dine?

Legg igjen en kommentar

