Vaskedag nummer 3 ferdig!

I dag føler jeg at jeg fortjener husmorsmedalje! Jeg har baket 2 grove brød 16 fine rundstykker og 16 Ostehorn og i tillegge vasket gangen og «kontoret», og det gikk ganske kjapt og greit…

Nom-nom♡

Da var jeg ferdig med halvparten av baksten vertfall, det meste skal fryses ned, men jeg regner med at Alexander vil ha ostehorn når han våkner fra middagshvilen sin. Bare 3 vaskedager igjen til hele leiligheten er ren!

Jeg har forresten lett litt etter den svenske versjonen av «Jordmødrene» som gikk på STV i fjord. Jeg fant ut at den heter «Barnmorskorna», men den ligger desverre ikke ute på nett-tvn deres, det ligger kun ut ekstramatriale og intervju med jordmødrene som er med. Men jeg var heldig og snubblet over de 3 første episodene på en torrent side, og de lastet jeg ned og de var kjempekoselige! Virkelig vært å se!

1 kommentar

Filed under Baby, Barnmorskorna, Fødsel, Gravid, Husmor, Jordmødrene, Kjæresten, Mat, Sverige, Vaske

One response to “Vaskedag nummer 3 ferdig!

  1. mmm, det så godt ut!
    Tror jeg må hive meg i bakinga selv her snart… til helga kanskje;)

Legg igjen en kommentar

