Vaksedag nummer 4 ble en sint dag…

Vaskinga i seg selv gikk som en lek og jeg har ordna fint system på dvdene, cdene og bøkene i stua, det enste jeg ikke har gjort som jeg nå ser at jeg burde har gjort er å stryke duken…

Men jeg har en dårlig dag, våknet til dårlige nyheter og etter det har det bare gått slag i slag og for å toppe det hele har jeg plagdes med NAV papirene den siste timen! Men det som fikk begeret til å flyte over var egentlig det at jeg måtte betale legen min 100 kr for å få en terminbekreftelse, det vil si et ark der det sto en linje og signaturen til legens sekretær. Og i tillegge til det hadde dama greid å skrive feil termin så vi måtte en tur ekstra!

Da ble jeg faktisk så irritert at jeg begynte å grine… Tror igrun det var hormonene mine som hadde fått nok! Det er jo helt idiotisk at man må betale 100 kr for å få en bekreftelse som er nødvendig for å få permisjonspenger! Alt annet med graviditeten er jo ca gratis! Men nå er det værtfall betalt, og alle papirene er samlet, så nå er det bare å kopiere det som trengs, ringe NAV for å forsikkre meg om at jeg ikke har glemt noe og til slutt sende alt avgårde så slipper jeg å tenke mer på det en stund!

2 kommentarer

Filed under Gravid, Hormoner, Legen, NAV, Sint, Svangerskapspermisjon, Vaske

2 responses to “Vaksedag nummer 4 ble en sint dag…

  1. Seriøst, tok de betalt for det??? Hm, har jeg aldri opplevd! Det er det teiteste altså.

Legg igjen en kommentar

