Vaksedag nummer 6 ferdig med ca alt :)

Nå har jeg tatt kjøkkene og det tok sin tid! Vi sammler jammen på mye rart! Og så kjøper vi ofte ting vi egentlig ikke trenger, fant ca 6 pakker med knekkebrød av forskjellige sorter, og jeg liker kun en sårt knekkebrød! I det siste har vi vert flink å bruke handleliste og jeg ser nå at det burde vi fortsette med også…

Jeg kan nå nesten slappe av resten av helga, må bare stryke en duk i morgen, lage en ny runde med ostehorn (har en matmons som allerede har spist minst 10 stykker!) og vaske over gangen en gang til. Det er skikkelig vått å ekkelt vær ute og husværten har strødd med hvit sand i innkjørselen så vi har dratt med oss ca halvparen inn i gangen vår og det vises veldig godt når man har røde fliser i gangen! Men det ser nå ut til at snøen er i ferd med å forsvinne så vårrengjøringen min har vist gjort susen!

HURRA FOR VÅREN ♡

Legg igjen en kommentar

Filed under Handleliste, Vaske, Vår

Legg igjen en kommentar

