Mere ostehorn og besøk i morgen ♡

Ostehorn♡

Ostehornene falt vertfall i smak, for min kjære har spist opp alle jeg lagde tidligere i uken, så nå har jeg laget 16 nye i håp om at de kanskje varer litt lenger sånn at besøket vi får i morgen også får smake. Oppskriften ligger forresten her.

Mamma og pappa på 80-tallet

I morgen får vi nemmlig påskebesøk av mamma, pappa og lillebroren min, de skal være her en uke. Jeg gleder meg veldig og så slipper jeg være alene når Alexander reiser til Sverige sammen med familien sin på onsdag.

Legg igjen en kommentar

Filed under Besøk, oppskrift, Påske

Legg igjen en kommentar

