Arv er gøy…

…selv om ikke alt arvetøyet kan brukes. Vi har nemmlig fått en eske med arveklær som mamma hadde med seg, mye etter meg og mine brødre og litt fra tantebarnet/gudbarnet mitt Troy. Og siden vi ikke vet helt 100% hva vi får så er det jo litt greit at vi har fått litt av alt. Men det er mye gammelt så vi må nok gå gjennom det å se hva vi kan bruke og hva vi må kaste, det ikke alt som var på mote for babyer som da jeg var lita som funker like bra nå. Det gikk nemmlig mye i knytegensere i stede for body før og mye av det som har ligget lenge har nok mistet en del av formen og strikken… Men det er kos! Og det er mye finfint! ♡

Sengekanten fra da jeg var baby ♡

Mine første kjoler og fine lekedresser

Litt av hvert, den gule ulljakken øverst til venstre er hentejakken som ble brukt til meg.

Masse rosa!

Og litt blått fra Troy og noen bleier i små størrelser de ikke fikk bruk for.

2 kommentarer

Filed under Arv, Baby, Baby utstyr, Gravid

2 responses to “Arv er gøy…

  1. Det er så fint å få arve litt 🙂 Det går så mye klær og plutselig trengs det en str. større.
    Vi har allerede arvet klær helt opp i str. 3år, så vi har litt av hvert å plukke i.

  2. fåreløbi har vi bare fått til 1 årsaldern mn d blir nok fort mer så snart babyen blir større 🙂

Legg igjen en kommentar

