Nå har vi fått barnevogn i hus!

HURRA!!!

Den første store tingen er på plass, og det er i tillegge den dyreste og viktigste tinge i tillegge, nemmlig BARNEVOGNA!

Jeg fikk viljen min og det ble Simo kombivogn så nå er denne mammaen fornøyd! Vogna er brun med et kompakt understell slik at vi kan klappe det mest mulig sammen når vi skal ut å reise, bagen er stor og fin, og når babyen kommer ut kan vi kjøpe rosa bagkant eller blå alt etter som hva det blir, brun passer nemmlig til begge deler. Det var et helt styr å sette den sammen, og etter at min kjære prøvde og feilet fikk jeg det til.

Se så fin, og reflexn funker vertfall ♡

TAKK til Mamma og Pappan min som sponset vogn på Barnashus, jeg er heldigst!

3 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Barnashus, Gravid, Hæppy news!, Kjæresten, Mamma og Pappa, Simo, Vogn

3 responses to “Nå har vi fått barnevogn i hus!

  1. Nydelig vogn 😀

  2. Vi har også denne vogna, og er kjempe fornøyd!
    Og den var faktisk ganske vanskelig å sette sammen.. Tok en god stund før vi skjønte hvordan vi skulle klappe den sammen igjen, hehe. Men ellers en super vogn. Håper dere også blir fornøyd 🙂

Legg igjen en kommentar

