Ny babyshoppingrunde

Det ble mye i dag! Vi har fått kjøpt oss vugge som skal hentes lørdag etter påsken og så har vi vært på sparkjøp og kjøpt alt som er smart og billig dær av frottelaken, gaskluter, kluter og laken til babyen. Så nå har vi en god startpakke! Vi var også innom H&M og kjøpte litt ekstra sokker og strømpebukser, for d har vi ikke fått så mye av og et par bukser og bodyer. Jeg fant også Avent flaske til 30% på apotek1 som vi kjøpte ei av og så har jeg kjøpt babyens første tutte i den minste størrelsen…

Fin sparkedress! Og en dundyne for å ha som vi forresten kjøpte i går…

Her er forresten min første tutte…

Jeg må forresten begynne å få system i sakene mine nå… mye ting og ikke noen plass å gjøre av dem enda! Skulle ha vært å kjøpt stellekomode og høyskap for å ha ting i ja! Men det blir ikke før i mai cirka… så fåreløbi har jeg kjøpt en del kurver, sånn inn til videre, så i morgen skal det sorteres!

Vi skal forresten dra å bowle i morgen, og så skal gutta få kjøre gokart, jeg fåkke være med for jeg er for tjukk… HØHØ!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Baby utstyr, Barn, Barnashus, Bowling, Gravid, H&M, Shopping, Tilbud

Legg igjen en kommentar

