Baby generator

Jeg fant en baby generator på nett og måtte nesten prøve den litt, og den syntes vist at babyen vår kommer til å se slik ut om det blir en jente:

Litt creeeepy egentlig..!

Jeg syntes det er koslig å tenke på hvordan babyen kommer til å være og hvordan den kommer til å se ut. Det blir spennede å se hva babyen arver fra meg og hva hun arver fra Alexander. Og jeg lurer veldig på om den blir blond sånn som jeg var da jeg var lita eller om den får mørkt hår sånn som Alexander har…!

Her er hvertfall meg da jeg var liten og gullig!

2 kommentarer

Filed under Arv, Baby, Gravid

2 responses to “Baby generator

Legg igjen en kommentar

