Begynnelsen på slutten!

Tjohei her kommer jeg, tjukk og brei og velig fornøyd!

Nå sklir jeg stille inn i min 28 uke som gravid og det betyr at jeg er i 3. trimester… I MORGEN ER JEG DER ENDELIG! Da er det bare 12 små uker igjen til lille vennsen kommer ut og hilser på og jeg kan nesten ikke vente! Heldigvis går dagene nesten alt for fort for tiden og om bare i overkant av 50 dager går jeg allerede ut i mammaperm og kan nyte de siste ukene med spark og stor mage i fred og ro♡

Jeg føler at vi er godt i rute nå med både utstyr og forberedelser! Det er nesten bare småting som mangler og jeg kjenner at jeg kan ta ting helt med ro. Planene er klare og på tirsdag skal jeg til min 28 ukers kontroll for å se hvordan det står til med magen. Og nå er det jammen bare en måne igjen til jeg har bursdag også! …og jeg vet ikke hva jeg ønsker meg en gang, det har jeg nesten ikke tenkt på…

Jeg sniker meg til å ta magebilde allerede i dag…

Uke 28

Gravidstrømpebukse er foresten tingen! Det er veldig behagelig og jeg har gått å gledet meg til at det skulle bli plussgrader slik at jeg kunne ta fram kjolene mine.  Jeg kommer nok til å gå en del i kjole og gravidstrømper herfra og ut!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Bursdag, Gravid, Klær, Mage, Svangerskapspermisjon

Legg igjen en kommentar

