Alexander har kommet hjem :)

I dag kom kjæresten min sin hjem og det er bra for jeg har savnet han veldig! Han har vært i Sverige i påsken og han hadde med seg litt av hvert av godis og svenskevarer og i tillegge til det har han vært å kjøpt bilstol og fått mer arveklær til lille vennsen…

Akta Graco  med base,fjordårets modell men det gjør ingentingen.

Masse fint rosa arvetøy fra tremenningen til lillegullet, får jammen mye til overs hvis det ikke blir jente!!!

Det er kjempekos å få ting mer på plass men jeg er nå mest bare gla jeg har mannedyret mitt hjemme igjen så slipper jeg å være ensom mere.

1 kommentar

Filed under Arv, Baby, Baby utstyr, Gravid, Sverige

One response to “Alexander har kommet hjem :)

  1. Har graco-sete etter forgje mann, så det blir nok gjenbruk her i gården. Er utrolig fornøyd med det!
    Det er jo veldig kjekt med arveklær! Har masse etter førstetuppa mi, som jeg gleder meg til å pakke på lillefrøkena ❤

Legg igjen en kommentar

