Kondisen min er død… :/

I dag har jeg endelig fått ut figeren og ryddet litt etter at foreldrene mine dro på mandag. Jeg har ryddet kjøkkenet, tatt rede på alt søppel og vasket og hengt opp klær. Jeg skulle egentlig støvsuge også men nå er jeg så annpusten at man skulle tro at jeg hadde vært på joggetur!

Kondisen min er helt borte, jeg blir sliten nesten før jeg har begynt å gjøre noe! Men det som er snodi er at jeg egentlig ikke føler meg spesiellt tung, jeg har ikke noe ekstra vann i kroppen og babymagen min er ikke av de største heller. Men det er vel kanskje andre årsaker til at kondisen har tatt ferie?

Uansett vil jeg ha kondisen min tilbake, kanskje det er det jeg skal ønske meg i bursdagsgave…!

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid, Helse, Kondis, Vaske

Legg igjen en kommentar

