Bursdags ønsker – snart 23år :)

Nytt år nye ønsker, denne gangen blir de nok litt preget av at jeg snart skal bli mamma…

Nummer 1: Speilreflekskamera sånn at jeg kan ta finfine bilder av lillegullet! Vi har et lite kompakt kamera, men det er egentlig Alexander sitt, så det er ikke alltid jeg husker å bruke det. Så da blir det ofte smådårlige mobilbilder…

Jeg er ikke så veldig inne på hva som er bra når det gjelder speilrefleks men denne heter Pentax K200D og ligger på rundt 4000,- i pris, og hadde gjort det ganske greit på TV2 hjelperdeg sine tester.

Nummer 2: Jeg kan selvfølgelig ønske meg noe jeg trenger uansett: Brystpompe…

Dette er Avent ISIS El. brystpompe, den koster 1225,-. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha elektrisk eller manuell, men den elektriske kan jo brukes manuellt også så det er kanskje best?

Nummer 3: Kom på noe vi trenger som ikke står på babylista som jeg kan ønske meg; Baksetespeil!

Helst sånn speil som er formet som en bamse sånn som BearView baksetespeil til 319,- hos Lilleprinsen.no.

Nummer 4: Klær, nærmere bestemt ammeklær:

2-pack ammetopper fra H&M til 249,-

Nummer 5: My first year bilderamme! Syntes de er kjempefine og det finnes mange forskjellige sorter:

Denne koster 439,- hos Newenglandstyle.dek, men jeg har sett samme ramma på ting, og de har sikkert i andre photobutikker også.

Nummer 6: Parfyme

Versace Bright Crystal til 395,- hos Esthetique

Nummer 7: Gavekort på spa kunne sikkert komme kjekt med til en mørbanka kropp etter fødselen…

Jeg har ikke noen formening om hvilke spa som er bra her i Trondheim…

Nummer 8: Er så kjedelig at jeg ønsker meg penger… for det har man alltid bruk for!

Nummer 9: skoSKOsko!

Ballerinasko til 129,- hos H&M.

Nummer 10: Og sist men ikke minst: jeg vil ha kondisen min tilbake! Den kommer nok igjen når jeg har kommet meg etter fødselen… og det er kanskje litt urealistisk, men jeg har jo låv å ønske fordet!

6 kommentarer

Filed under Baby utstyr, Bursdag, Gravid, Klær, Sko

6 responses to “Bursdags ønsker – snart 23år :)

  1. Skal du ha brystpumpe så for all del, ønsk deg en som går på strøm!
    😉

    • hehe… jaaa i mangel på bedre ønsker så tenkte jeg det var like greit siden det er noe jeg mangler 😛 Tenkte det kunne være greit å ha, ikke det at jeg tror den blir brukt hvær dag, men når man skal ut eller om jeg må bort en tur eller sånn 🙂

  2. Om du skal kjøpe speilrefleks anbefaler jeg virkelig Canon 450D!! Jeg har det selv, og er meeeget fornøyd! Mange flere muligheter enn det ser ut som, og mange flere alternativer til eksterne linser osv… De fleste jeg kjenner som jobber med foto foretrekker det kameraet. Da jeg kjøpte det kostet det 7000,- siden det var helt nytt, men nå koster det vel rundt 4-5000,-

    • hm… har god erfaring med Canon frafør, mn min sambo fåreslo Pentax… men jeg burde vel sikkert ha vært å sett på igrun for å finne ut hva jeg fåretrekker 😛

  3. Ja det er viktig å få prøve i butikken så du finner ut hva du syns er behagelig å bruke. Spør om å å få prøve mest mulig typer 🙂

  4. Kjempesøt ramme! Takk for tips. 😀

Legg igjen en kommentar

