Da var vugga i hus

Vi har vært å hentet Monica vuggen vår på Barnashus i dag, den blir nok ikke montert før i morgen kveld siden Alexander skal jobbe to skift på rad, men den er nå hvertfall i hus! Vi hentet oss også gratis bleiebøtte i samme slengen og benyttet oss av det tilbudet som følgte med om å kjøpe 3 refill til halv pris. I går kjøpte jeg forresten Blenda Sensitive sånn at jeg er klar til å ta babyvasken, vanligvis bruker vi omo men siden lillevennsen kommer om ikke så alt for lenge var det nok like greit å bytte til noe litt mer hudvennlig. Jeg kommer nok ikke til å begynne med den før litt uti mai en gang, må nesten få stellekommoden på plass først og eventuellt en hylle hvis vi trenger mer lagringsplass…

Jeg er forresten ekstremt irritert på Ikea for de har fjernet den hyllen jeg ville ha fra sortemange deres! Den var smal, og hadde 3 skuffer og et par hylle og var i Leksvik serien, jeg sjekket mål på den i forrige uke for å se hvor den skulle passe… sååå typisk min flax at de har den lenger når jeg hadde tenkt å kjøpe den!

Dagens «fangst»

I mens Alexander koste seg med å montere bleiebøtta (han er veldig fæn av sånne fænsye oppfinnelser), så tok jeg meg et glass vann og en muffins og koste meg med at jeg er enda et skritt nærmere å være klar til babyen kommer!

Nom-Nom!

Ps: Mage krampene forsvant etter en god natts søvn… og forhåpentligvis kommer de ikke tilbake med det første!

5 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Barnashus, Gravid, Ikea, Irritert, Møbler

5 responses to “Da var vugga i hus

  1. Gleeeeder meg til jeg får kjøpt vugge til den lille!! 😀
    Ser jo ut som du har fått det meste på plass nå da 🙂 Bare å vente som står igjen? 🙂

  2. nesten… mangler for det meste bare stelleplass og ting til den og ammeutstyret, ellers er jeg godt i rute 😀

  3. Nice! Er for tidlig å begynne med oss enda. Først må vi ha større leilighet 😉

  4. vi begynte ikke å nøste før jeg var over halveis så dere har enda god tid 😉

  5. Sv. Hehe. Ja livet er urettferdig! Men tenk.. Da har vi pittesmå knøtter når deres baby er «store» hehe :p

Legg igjen en kommentar

