Mitt siste måltid

Tandori Chicken♡

I morgen kl 08.00 bærer det til legen for å ta glukosetest så med andre ord har jeg begynt fastingen nå. Forhåpentligvis er nok alt bra og sjekken er ren rutine, så jeg er ikke spesiellt bekymret. Men jeg kommer til å bli både sulten og kvalm, men jeg fikk meg i hvertfall en god middag først!

Vi har forresten skrudd opp vugga i dag og jeg må innrømme at det klør litt i fingrene etter å reie den opp, men det er nok alt for tidlig…

Kjempe fornøyd med vugga!

4 kommentarer

Filed under Baby utstyr, Glukosetest, Gravid, Legen, Mat

4 responses to “Mitt siste måltid

  1. Slik vugge skal vi å ha til babyen 😉

  2. Det så virkelig godt ut! Ha en fin kveld videre 🙂

  3. Oi, kjempefin vugge!
    Har aldri tatt sånn gluksoetest jeg=)
    Håper jeg slipper denne gangen også.

  4. Den var ikke direkte kos nej… sulten og kvalm som fy!

Legg igjen en kommentar

