3 finfine ting til babyen på nett

I dag har jeg hatt lang dag på jobb og det gjør meg ganske trøtt og sliten så det har ikke vært noe særlig aktivitet på meg i ettermiddag. Nå sitter å koser meg litt på babysider, egentlig på jakt etter stellekommode men det er totalt umulig å finne en jeg liker. Så nå endte jeg opp med å sitte å sikkle på helt andre ting som sikkert ikke er like nødvendig:

Sommerfugluro fra Hokus-Pokus.no til 199,-

Levlogisk.no sin velkommen hjem pakke til 599,-

Kjempesøt kanin drakt fra Annegeddes.com $59,50

1 kommentar

Filed under Baby utstyr, Shopping

One response to “3 finfine ting til babyen på nett

  1. Hihi, kjenner til de fristelsene under sånn surfing! Fine ting og fin blogg! 🙂

Legg igjen en kommentar

