Ny is♡

Det ble ikke Ikea på meg i dag, vi dro en tur for å tømme pappsøppel (etter vugga) og kaste høytrykkspyleren som hadde mistet trykket sitt over vinteren og etter det dro vi til Lade for å kjøpe noen greier til bilen og handle litt mat. Så da blir det nok ikke noen Ikea tur på meg før til helgen, hvis vi får tid da. Men det gjør ikke noe for jeg fant meg ny is:

Nom-nom!

Nå sitter jeg å ser på femi programmer på fem, først Bli Ny: Mor og Datter der Julie er med og så Trinny og Susannah i USA.

2 kommentarer

Filed under Ikea, Is, Tv

2 responses to “Ny is♡

  1. Jeg vil også ha kanalen fem. Kommer til å gå på veggen om det eneste programmet jeg kan se hele permisjonen er «i gode og onde dager».:P

  2. haha! ja det burde du nok annskaffe deg! ser kun på fem når jeg er hjemme tidlig på dagen, alt annet er jo for det meste bare søppel så tidlig på dagen… og vi har over 100 kanaler så det sir jo litt om kvaliteten på dagtv 😛

Legg igjen en kommentar

