Hyllejakt

I dag skal jeg lure med meg Alexander på Ikea i håp om at jeg finner en hylle jeg kan fylle med babyting (ha-ha det rimer litt). Jeg håper egentlig at de tilfeldigvis skal ha eller ha annledning til å annskaffe Leksvik hyllen jeg hadde sett på som nå er ute av systeme, men hvis ikke finner jeg sikkert noe annet, håper jeg…

Småland er stengt for tiden, så om jeg finner noen andre babyting er nok veldig usikkert. Det er så typisk at de stenger barneavdelingen helt fram til uti juni! Alexander er nok ikke så overbegeistret over å vandre rundt på Ikea i en liten evighet, men jeg skal bestikke han med mat og dra han med meg uansett…

Her er foresten magen min i dag:

Uke 29

3 kommentarer

Filed under Baby utstyr, Gravid, Mage

3 responses to “Hyllejakt

  1. Nydelig mage. ❤
    Gudmor sin som kosa sæ inni magen 😀

  2. Du lev i god tru! bærræv!

Legg igjen en kommentar

