Trist!

Jeg er for stor til å få på meg badedrakten min, jeg går inn i min 30 uke på mandag og føler egentlig at jeg fremdeles ikke er så fryktelig stor… men den gang ei! Og vi som skulle på Pirbadet i dag! …så da blir det badetur uten meg… og det er trist!!!

Jeg kunne selvfølgelig ha kjøpt en gravidbadedrakt, men siden det ikke er helt badesesong enda er det ikke så lett å få tak i, vertfall ikke til en rimelig pris på så kort varsel. Og jeg har ikke tenkt å bruke 400-500 kr på en badedrakt jeg skal bruke en gang! Da får jeg heller sitte hjemme å føle meg tjukk og trist…

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid, Tjukk, Trist

Legg igjen en kommentar

