Da ble det badetur på meg i dag!

Jeg fant! Jeg fant! En badedrakt i størrelse hest som magen fikk plass i til litt over 200 kr på Lindex! Så da dro vi til Pirbadet i dag og plaska rundt i 4 timer. Da fikk tydeligvis babyen nok og presset litt inni magen min slik at jeg fikk vondt i mellomgulvet…

Men det var gøøøy selv om søndager er en dum dag å bade på siden det ofte er litt overfyldt… Men jeg er fornøyd for jeg er finfin med babymagen min i badedrakt! Selv om Alexander mente jeg passa inn i Beyonce sin Single Ladies video og fikk assosiasjoner til denne karen:

Snill kjærste ja? ;P

1 kommentar

Filed under Gravid, Kjæresten, Morsomt

One response to “Da ble det badetur på meg i dag!

  1. Nei, er nok ikke bare gravide lyster… Møsbrømlefser er jo HIMMELSK! 😀 Har ikke sånne spesielle matkick… er mer en «sniffer» av meg nå som jeg går gravid, hvis man ser bort i fra isbitene da 😀

Legg igjen en kommentar

