Magebilde og svangerskapsrapport uke 30♡

Magen min uke 30♡

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 30 uker

♡ Igjen til termin: 72 dager

♡ Kjønn: Vi får se 😉

♡ Utålmodig: Ikke i det heletatt! Jeg har god tid 🙂

♡ Hodet ned: Tror muligens den ligger litt på tværra for den sparker en del mer på høyre side enn venstre…

♡ Favoritt truse: Sloggi :P

♡ Aktivitet innenifra: Den danser og turner der inne, spesiellt om kveldene. Tror muligens den har sove tiden sin på formiddagen for da er den ofte roligere.

♡ Bestemt navn: Vi er cirka enige så vi får se når koseklompen kommer ut 🙂

♡ Vektøkning: Sist jeg sjekka hadde jeg gått opp 2 kilo, men tipper det har kommet en kilo til 😛

♡ Vann i kroppen: Er ganske vannfri og lite oppblåst enn så lenge 😛

♡ Kynnere: Kommer å går når de føler for det virker det som, men av og til får jeg lange krampetak og det er veldig ubehagelig! 😦

♡ Humør: Blir fort litt småsint når Alexander ikke hører etter eller plager meg…

♡ Innkjøpsrapport: Plages enda med at jeg ikke finner stellekommode og kommode/hylleskap og er sånn passe irritert på Ikea fordi de bygger om helt til 21 juni!

♡ Strekkmerker: Stort sett bare et par på høyresiden av magen, tror det er fordi det er der babyen har parkert for øyeblikket 😛

♡ Melk i brystene: Ikke enda!

♡ Om fødselen: Den skal jeg nok takle fint jah! 🙂

♡ Plager: Halsbrann og kløe fremdeles + enkelte magekramper 😦

♡ Oppegående: Juppjupp! Kan ikke klage 🙂

♡ Sulten: Har godt med matlyst for tiden ja!

♡ Matkick: Muffins og brødskive med leverpostei og agurk 😀

♡ Neste kontroll: Onsdag 5 Mai blir det jordmorkontroll og svangerskapskurs del 1 😉

I dag har jeg forresten fått brev fra NAV der de bekrefter at søknaden har blitt motatt og at det kan ta opp til 2 månder før de får ut fingeren og bekrefter at jeg får svangerskapspenger… Så nå er det bare å vente og mase litt på dem for å høre om de har alle papirene de trenger! Tenker at jeg skal ringe når jeg har jordmorkontroll for da er det gått 4 uker siden jeg sendte inn søknaden og da burde både NAV og Lønningskontoret fått tid nok til å utveksle papirer og bli enige!

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid, Mage, NAV, Svangerskapsrapport

Legg igjen en kommentar

