Hårklipp? Det har jeg aldri hørt om!

Jeg har ikke vært å klippa sveisen min på en evighet! Tror sist var like før jeg ble gravid, så med andre ord har håret mitt ikke sett saksa på over 7 månder! Det er nesten skammelig men jeg er en mester i å utsette og jeg klipper panneluggen selv så det er veldig lett å lavær… Men nå kjenner jeg at jeg trenger en klipp snart for jeg begynner å få seriøse floker og det er noe jeg vanligvis aldri får!

Det blir nok ikke i dag… eller denne uken… kanskje neste uke! Det blir snart! Jeg låver!

Q: Er dere like flinke å utsette det å dra til frisøren?

4 kommentarer

Filed under Gravid, Hår

4 responses to “Hårklipp? Det har jeg aldri hørt om!

  1. En vårklipp er jo bra! Få stusset manken litt! Skjemme seg litt bort! Det minner meg på at kanskje jeg selv skal ta en tur innom. Snart…

    • Hehe ja! Det burde helst skje før 17 mai egentlig og konfirmasjonstiden som snart er i gang… Kanke se ut som en kost på hode da hvertfall 😛

  2. Jeg klipper aldri håret. Langt hår er det eneste som duger på meg.

Legg igjen en kommentar

