Nå begynner det å bli en smule tungt!

Jeg har ca en måned igjen før jeg må ut i permisjon, men jeg kjenner allerede nå at det tar litt på å være på jobbe, spesiellt lange vakter eller hvis jeg har to tunge vakter etter hverandre sånn som da jeg stengte i går (16-22.15) og på igjen på et fredagskift (10.30-16.30) da det ofte er litt ekstra å gjøre. Jeg er helt gåen i beina og bekkenområdet og værre skal det vel bli!

Heldigvis er mai en finfin måne med mye fri og kos så jeg får meg vel en del avbrekk inn i mellom… Så jeg skal nok holde ut!

Nå er det endelig helg! I dag skal jeg ligge langflat og gjøre minst mulig, bare litt klesvask og sånt og i morgen skal vi en tur til Tiller å hente gratispakker til babyen og shoppe litt. Jeg er veldig spent på hva som er inni!

2 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Gratispakke, Gravid

2 responses to “Nå begynner det å bli en smule tungt!

  1. Hei=) Kjempe fin mage du har da!
    SV: Kommoden er kjøpt på butikken Kremmerhuset, Ting og sånt. Jeg ble super gla da jeg fikk den, hadde nevnt en gang at jeg synes den var så fin nemlig… og tenk så fikk jeg den!

Legg igjen en kommentar

