Babysvømming

I dag så vi et innslag om babysvømming på TV2 Nyhetene, og jeg har lenge tenkt på at det er en av de aktivitetene jeg kan tenke meg å holde på med sammen med babyen mens jeg nå skal være hjemme i nesten ett år. Det er mange fordeler med babysvømming og jeg kan se for meg at det er noe Alexander også kan ha lyst til å være med på (når han har tid). Det er påmelding til kurs hos Pirbadet og den nedre grensen for babyen er 4 uker/4 kilo, men jeg tror nok jeg vil vente til babyens nakke er litt mer stødig og den blir litt mindre følsom for temperaturforskjeller. Så kanskje det blir i 2-3 månders alderen…

Q: Har dere andre (kommende) småbarnsmødre tenkt på babysvømming?

1 kommentar

Filed under Baby, babysvømming, Livet og kjerligheten

One response to “Babysvømming

  1. Jeg skal absolutt på babysvømming med tassen. Jeg tror det er sunt for barnet både når det kommer til det sosiale, og det å bli trygg i vann. Så får man også et helt spesielt bånd som mor og barn (tror jeg). Men har ikke begynt å lese om det enda siden jeg bare er 15+4, så vet ikke når det er passende å begynne. Syns 4 uker er litt tidlig!

Legg igjen en kommentar

