Kjøpe eller vente…?

Det er Vårsalg på stellebord med hjul på Barnas Hus fram til 30 april, og vi hadde vel egentlig en plan om å kjøpe. MEN vi skal mest sannsyneligvis til Sverige (Östersund) om 14 dager, og der har de Babyproffsen og helt sikkert en rekke andre baby butikker og det kan jo godt tenke seg at det er billigere der. Prisene ligger selvfølgelig ikke ute på nett så det er jo ikke 100% sikkert, men jeg vil nok tro at vi kan komme til å finne noe bedre og eventuellt også spare penger på det om vi venter med å kjøpe stellebord til vi kommer dit…

Olimpia Stellekommode 1 899,- (sparer 500 kr).

Q:Er det noen av dere som har vært på Babyproffsen og vet hvordan prisene er? Hva tror dere? Kjøpe eller vente…?

6 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Babyproffsen, Barnashus, Livet og kjerligheten

6 responses to “Kjøpe eller vente…?

  1. Er det verdt å vente for å kanskje spare en hundrelapp eller to..? Kanskje den er like dyr eller dyrere i Sverige? Men, hvis du virkelig vil vite hva som er billigst, bruk telefonen din =)

  2. hehe… ja kan hende det mn jeg er ikke helt sikker på om det er en sånn vi vil ha fordi jeg har hørt mye dumt om løsninga med toppen og at stellemattesystemet på den fort blir ødelagt, så jeg driver enda å speider etter noe bedre på hjul… 😛 Så det kan jo fort hende at jeg finner en jeg liker bedre i Sverige og da kommer jeg nok til å angre hvis vi allerede har kjøpt… så det er et lite dilemma igrun…

  3. marita

    hei. det er et fint stele bor. jeg har også hørt mye domt om det. + at min søster hadde et slit stelekomode og det dat fra verandre. så tantbarnet mit nesten dat på gulve. så jeg anbefaler å vente eller prøve å finne noe anet. en beibi er alt fordyre.. klem

  4. I know! Men tingen er at vi må helst ha noe på hjul på grunn av planløsningen på badet… Så langt har vi sett på 3 forskjellige sårter og dette er ikke den «værste» for å si det sånn… så vi får se… blir ikke helt enig med megselv her… 😛

  5. marita

    skjøner men du får kjøpt jul som du monterer på akkurat det du vil ha de på.. trur ikke de er så dyre heller. men skjøner problemet

  6. er litt skeptisk til å montere hjul på en vanlig kommode eller sånn. man vet jo aldri om kommoden er egnet til det eller om hjulene tåler vekta og sånt… :/

Legg igjen en kommentar

