Akkurat to månder igjen! Svangerskapsrapport ♡

Bare 2 månder igjen ♡

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 31 uker

♡ Igjen til termin: 61 dager

♡ Kjønn: Jordmoren var 100% sikker i sin sak, så får vi se om det stemmer 😛

♡ Utålmodig: Nej, men begynner å glede meg til å få ting på plass 🙂

♡ Hodet ned: Sist vi sjekka var det ned!

♡ Favoritt truse: Sloggi :P

♡ Aktivitet innenifra: Har enda en liten turner inne i magen og når jeg strammer magen kan man se akkurat hvor babyen ligger og det er litt gøy 😛

♡ Bestemt navn: Vi er cirka enige så vi får se når koseklompen kommer ut :)

♡ Vektøkning: 3,5 kg

♡ Vann i kroppen: nej snarere motsatt… jeg er ganske tørr faktisk!

♡ Kynnere: Strammer av og til, men ikke hver dag for å si d sånn

♡ Humør: Er fornøyd for tiden! Men blir fort stressa og da får jeg lemus i øye 😦

♡ Innkjøpsrapport: Enda ingen stellekommode i sikte men d må bli i løpet av denne månen hvis ikke kommer jeg til å gå på veggene! 😦

♡ Strekkmerker: For det meste kun på høyre side av magen…

♡ Melk i brystene: Ikke enda!

♡ Om fødselen: Gleder meg! Får jo møte lillevennsen da! 😀

♡ Plager: Halsbrann 😛

♡ Oppegående: Jah! Men dør litt i beina når jeg må jobbe i mer enn 6 timer… 😦

♡ Sulten: Spiser som en hest for tiden 😛

♡ Matkick: Faktisk ikke…

♡ Neste kontroll: Onsdag 5 Mai blir det jordmorkontroll og svangerskapskurs del 1 ;)

3 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Livet og kjerligheten, Svangerskapsrapport

3 responses to “Akkurat to månder igjen! Svangerskapsrapport ♡

  1. Så moro. Ikke lenge igjen da.
    Forhåpentligvis ikke så lenge igjen her heller. Hvem vet, kan hende vi ligger på sykehuset samtidig=)

  2. Hehe! jah det kan jo fort hende! 🙂

Legg igjen en kommentar

