Travel helg

Jeg og magedyret er her enda, vi er bare travle!

Vi har hatt besøk i helga! Det er grunnen til at det har vært litt stille på bloggen min de 3 siste dagene! Linda, Anders og Christoffer (gudsønnen min) har vært hos oss siden torsdagskveld og det har vært kjempekoselig! Det har blitt en del shopping og spising og sånt kos og så har vi vært mye sammen med Marianne og Stian, og i går kveld kom også Martha og Marius på besøk, de skal riktignok ikke bo hos oss men det blir nok en travel dag i dag og i morgen også. Vi var i tyholt tårnet i går sammen med hele gjengen og da gikk brannalarmen så da ble det gratis Oreokake på oss!

I dag skal vi på Pirbadet og plaske rundt og så blir det nok grilling på oss etterpå, og i morgen er det siste del av fødselskurset og da har jeg bare 50 dager igjen til lillevennsen kommer. Jeg har forresten vært innom legen på fredag og jeg er frisk som en fisk, ikke no urinveisinfeksjon på meg! Og Tifa har blitt bra igjen!

Det er gøy å være litt travel på den koselige måten!

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

