Der kom BAM pakken!

BAM pakken! Hadde nesten begynt å lure på om jeg hadde glemt å bestille den…

Hurra for gratispakker til lillevennsen! I dag kom det en fin liten pakke fra BAM med masse finfine vareprøver, pakken har jeg bestillt på BAM.no og der pleier de å ha masse nyttig info. Jeg syntes det er kjempelurt å benytte seg av de tilbudene man får når man nå fo en gangs skyld er gravid.

Her er innholdet i BAM pakken:

-Gavekort på Fame til gratis fotografering (varer kun i 2 månder)

-Prøvepakke med flytende Blenda

-Prøvepakke med parfymefri Milo

-Prøvepakke på Holle økologisk grøt (4 mnd)

-Avent smokke (er den med lys?)

-Tran sprøyte

-Bok; Bare spør jordmor/helsesøster

-En liten tube Dr.Greve håndkrem

-Refleks der det står «Baby on board»

-Prøvepakke med Tenalady truseinnlegg

Og i tillegge var den med en liten evighet med brosjyrer og reklame… Gleder meg nå til begynnelsen av juni for da kommer rimipakken!

1 kommentar

Filed under Baby, Baby utstyr, Gratispakker, Gravid, Livet og kjerligheten

One response to “Der kom BAM pakken!

  1. I dag bestilte jeg fotografering :)! Det blir spennende! Det var kanskje det som var best med denne pakken, fotograferingen 🙂

Legg igjen en kommentar

