Søppelvær på 17 mai!

Hva er greia med at det er fint vær i dag og fint på tirsdag, men ikke i morgen!? Jaja.. får vel bare finne fram paraplyen da! Vi har planer om å dra ned til byen å se på toget og spise på solsiden og derretter dra på tivoli på øya, blir sikkert kos.

Jeg kommer meg forresten inn i bunaden min og lurer fælt på om jeg kanskje bare skal bruke den… Jeg har ikke sølvpuss, så sølvet ser ikke så bra ut, men det er vel ingen som ser på det når jeg går rundt med en meter ekstra mage under stakken! Hvis jeg går i bunad slipper jeg dessuten å tenke på det at jeg ikke har noen fornuftige finsko som ikke er over 5 cm høy. Tipper det blir dårlig deal med stor mage og høye sko i flere timer, hvertfall hvis det blir glatt og regner.

Så vi får se hva jeg finner ut…

5 kommentarer

Filed under 17 Mai, Bunad, Gravid, Klær, Livet og kjerligheten

5 responses to “Søppelvær på 17 mai!

  1. Her i nord skal det være sol, sol sol 😀 herlig 17 mai vær er det meldt 😀 :p

  2. ja gni det inn du 😛

  3. Æ syns du skal ha på dæ bunaden i mårra, for da e vi to med nordlandsbunada 😀

Legg igjen en kommentar

