34 uker og nytt magebilde ♡

34 Uker

Se så stor magen min har blitt!!! Lillevennsen har jammen mye fart og futt i seg for tiden, den hikker og sparker så mye at av og til kjennes det ut som den har tenkt å bryte seg ut av magen. I går dytta den så har på høyresiden min at det kjentes ut som jeg skulle falle ut av sofaen. Jeg syntes det er kjempekoselig å kjenne så mye liv, men etter lange dager må jeg innrømme at jeg er ganske sliten i magen…

Jeg ser forresten litt framgang når det gjelder NAV og lønningskontoret, jeg fikk faktisk tak i begge på første forsøk i dag og det er noe som ikke skjer så ofte! Ikke no kø hos NAV? Hva er det som skjer…? Uansett er papirene på vei, de ble sendt i går, så nå ser jeg faktisk lys i enden av NAV-tunellen! Håper bare de ikke NAV pressterer å rote dem bort, for det hadde vært mer likt NAV!

Hæppyface!

2 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Livet og kjerligheten, Mage, NAV

2 responses to “34 uker og nytt magebilde ♡

  1. Nå nærmer det seg 🙂

    Jeg skylder deg en lollipop, jeg 😀 hehe. Siden du gjettet at Oliver kom den 18. april. Hadde helt glemt det, jeg.

  2. I know! Gleder meg kjempemasse! Går bra shø, overlever nok uten den lollipopen, men det er gøy å gjette riktig! ;P

Legg igjen en kommentar

