Høygravid og svangerskapsrapport

Da var jeg endelig høygravid! Bare 40 små dager igjen til termin…

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 34 uker

♡ Igjen til termin: 40 dager

♡ Kjønn: Jordmoren var 100% sikker, så vi får se om det stemmer!

♡ Utålmodig: Nei, men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å gå ut i mammapermisjon om 2 uker 😛

♡ Hodet ned: Det tror jeg så veldig lite på sånn i forhold til hvordan lillevennsen sparker og hikker og sånt. Men det er så mye romstrering der inne til tider så det kan jo hende…

♡ Favoritt truse: Sloggi :P

♡ Aktivitet innenifra: Det er mye liv og innenfra for tiden, hikking og romstrering alle veiene! Og  lillevennsen reagerer veldig på sollys nå og når magen blir pjusket 🙂

♡ Bestemt navn: Vi er cirka enige så vi får se når koseklompen kommer ut :)

♡ Vektøkning: uhm… har faktisk ikke sjekka siden sist! Men det er garantert over 5 kilo!

♡ Vann i kroppen: Har ikke merka så mye til det nej… men får litt smultige bein på slutten aktive dager der jeg har vært mye på beina 😛

♡ Kynnere: Strammer og blir ubehagelig av og til, det blir bare oftere og oftere virker det som…

♡ Humør: Jeg blir fort sippete og små sint, men det går like fort over som det kommer 😛

♡ Innkjøpsrapport: Har ikke gjort noe værken fra eller til siden sist faktisk… tar det med knusende ro og det kan være fordi jeg er litt giddalaus om dagen 😛

♡ Strekkmerker: Har for det meste på høyresiden av magen og det virker som det sprer seg litt sakte med sikkert… 😦

♡ Melk i brystene: Ikke enda!

♡ Om fødselen: Gleder meg veeeldig! Driver å tenker en del på at jeg har lyst å føde i vann eventuellt bruke det som smertelindring og føde der hvis det føles naturlig…

♡ Plager: Halsbrann er vel stort sett det eneste og at jeg ikke tåler så mye før jeg blir sliten, men det er vel noe som følger med det å være høygravid!

♡ Oppegående: Til å være høygravid kan jeg vel ikke klage 😀

♡ Sulten:Kunne nok ha spist meg ihjel… 😛

♡ Matkick: Banan… faktisk… det funker finfint mot halsbrann og fjerner ca alt av ekklige ettersmaker. Og det er litt merkelig for jeg er egentlig ikke noe glad i banan 😛

♡ Neste kontroll: Mandag 31 mai skal jeg til legen på 36 ukerskontroll 🙂

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid, Livet og kjerligheten, Svangerskapsrapport

Legg igjen en kommentar

