Bakemester Nitapus

I dag har jeg vært flink og baka litt igjen, det ble nybakte rundstykker og pasta med kylling til middag i dag:

Jeg gikk forresten på vekta i dag rett etter middag og er litt forundret over at jeg ikke har gått opp noe særlig siden siste jordmorbesøk for litt over 2 uker siden. Da lå jeg på +5 kilo og nå er jeg +5,3, og det er jo cirka ikke no forskjell… Lille vennsen er jo 7% mindre enn normalen, så jeg kjenner jeg blir litt bekymra for at det er noe som har stoppa opp der inne. Men magen har jo vokst som dere kan se her, så får håpe at legen sier at alt er normalt når jeg skal dit om en uke.

Jeg skal vel egentlig bare være glad at jeg ikke legger på meg alt for mye under graviditeten min…

Legg igjen en kommentar

Filed under Bake, Gravid, Livet og kjerligheten, Mat, vekt

Legg igjen en kommentar

