30 dager igjen

Da var det plutselig bare 30 dager igjen til terminen min! Det høres egentlig kjempekort ut, men dagene mine går for tiden sakte og det er vel en viss sjanse for at jeg kommer til å havne på overtid uansett. Jeg har med andre ord god tid, kanskje litt for god tid og jeg er fremdeles i fin form og 100% oppegående. Det eneste plagene for øyeblikket er halbrann og leggkrampe men det skjer kun om kveldene så jeg kan egentlig ikke klage.

I morgen skal jeg til 36 ukerskontroll og jeg er veeeldig spent på om lillevennsen har snudd seg! Jeg har på følelsen at den har det men det er fremdeles god plass og jeg kjenner at det turnes en del inni magen min enda så det kan godt hende den også føler at den har god tid…

Og så er det jo bare 5 arbeidsdager til jeg går ut i mammapermisjon! HURRA! Da kan jeg endelig ta ting med ro og begynne å vaske babyklær, pakke fødselsbaggen min og skrive fødselsplan til jordmoren. Gleeeeder meg til å få ting på plass og litt mer kontroll på hverdagen! Er litt lei av at jeg og Alexander aldri jobber likt og vi får cirka ikke no tid til å gjøre noentingen… I dag har han forresten dusteskift så han kom hjem kl 6 i mårrest og dro igjen for en liten time siden for å begynne kl 14. Det blir selvfølgelig penger av sånt men det er litt dumt at han blir så sliten og trøtt av det…

Så nå sitter jeg og spiser is, slasker og lader meg opp til den siste arbeidsuken min!

Søndager er bestest! ♡

I has Mr.Freeze! Nom-Nom!

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid, Halsbrann, Is, Legen, Leggkrampe, Mammapermisjon, Svangerskapskontroll, Svangerskapspermisjon

Legg igjen en kommentar

