Fornøyd i dag!

Hæppyface!

I dag er denne kommende mammaen fornøyd hvertfall! Vi har vært på 36 ukerskontroll i dag og alt var bare bra med lillevennsen og meg. Blodtrykket mitt har gått litt opp, men ikke så mye at det gjorde noe og lillevennsen ligger med hode ned, men det virker som at den ikke akkurat har noe hastværk med å feste seg så det kan nok fort hende at det endrer på seg. Jeg skal til ultralyd om en uke, så vi får se hva de sier da! Legen min sa at jeg nok kom til å gå på overtid, men så lenge det ikke blir en liten evighet så er det greit for meg…! Her er forresten magemålet mitt:

Det er ganske stabilt.

Etter legeturen måtte jeg på jobb noen timer før vi dro til Ikea for å kjøpe de siste store tingene + litt ekstra. Så nå sitter Alexander og setter sammen mens jeg ligger på sofaen og hviler ut etter shoppingrunden! Jeg skal legge ut bilder så fort vi har fått alt påplass, men her er en liten snik:

Forundringspakker fra ikea…

Kjøpte også stellematte og badebalje på Ikea og så fikk lillevennsen en liten hund.

Jeg løp en liten snartur inn på Barnashus for å kjøpe regntrekk og insekstsnett til vogna og bilspeil (fordi det er på tilbud denne uken), men jeg syntes speilet var så snodig at jeg turde ikke kjøpe det… Alexander mente det kanskje var plast over det, men han var ikke med inn så vi får dra innom å se på det til helgen. Etterpå bar turen til OBS! der vi handlett litt av hvert, blandt annet den første bleiepakken til lillevennsen som ble Pampers. Kommer nok til å prøve litt andre merker for å se hva vi liker best, men fåreløbi kjører vi Pampers… Og så handlet jeg med meg Natusan ammeinnlegg, saltvannsdråper til tette babyneser, Paracet til babyen og et par pakker x-tra våtservietter som vistnok skal være like bra som alt annet. Vi har allerede et par andre pakker liggende som vi har fått i forskjellige gratispakker så også der blir det nok prøvd ut litt av hvert til vi ser hva vi liker. Hjemme kommer vi nok til å kjøre vaskeklut og babyolje, fordi det er bedre for barna, men våtservietter kommer nok godt med når vi er på farten!

Liten startpakke av ting man har bruk for.

Jeg er veldig fornøyd med å ha så mye i hus nå, spesiellt siden babyen kan bestemme seg for å komme når som helst etter uke 37 (selv om legen mener jeg skal på overtid)! Jeg skal opptattere utstyrslisten min senere så får vi se om det er noe vi enda mangler…

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Baby utstyr, Barn, Barnashus, Gravid, Ikea, Legen, Mage, Shopping, Svangerskapskontroll, Tilbud, Ultralyd

Legg igjen en kommentar

