36 uker

36 uker

Noen som begynner å bli en smule stor jah…? Det er mye rart som klemmer på innsiden min nå, får håpe magen faller litt snart slik at jeg slipper å bli annpusten bare jeg skal spise en brødskive! Jeg trodde at i morgen ble min siste jobbdag siden vi skal ha stengt neste uke, men den gang ei! Jeg skal vist på jobb i noen timer på mandag før jeg skal på ultralyd og så skal jeg ha full dag på tirsdag, men heldigvis slipper jeg å gå i jobbklær og det blir nok ikke helt vanlig jobbing heller så da er det på en måte greit…

Jeg er forresten sint på NAV igjen… jeg ringte dem for å høre hvordan det sto til med papirene mine og om de hadde fått det de skulle fra lønningkontoret, og da kunne dustedamen på NAV fortelle meg at ja de hadde dem fått men de holdte ikke mål og det var vist noe som manglet så de ble sendt i retur på mandag!!! Kjenner at jeg ikke blir overasket i det heletatt… man kan jo ikke forvente at noe skal gå greit når det gjelder NAV. Så jeg er nå litt spent på om jeg får penger når jeg skal!

Har jeg forresten guttemage? Var ei på jobben som påpekte det i går, men jeg trodde typisk guttemager var spissere for jeg er jo bare jevnt over rundt overalt akkurat nå… Syntes ikke min mage sier så mye om hva som er inni egentlig, den er etter min mening verken eller…

Jaja! Vi får nå se hva som kommer ut!

4 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Mage, NAV, Ultralyd

4 responses to “36 uker

  1. Jeg synes du har typisk jentemage.
    Men ikke at magen har noe å si for hva som er inni da 😛
    Er så forskjellig fra folk til folk.

  2. Det tror jeg på. Å det er ikke lenge igjen til du får vite det nå 😀

  3. Jeg joiner på å sier det ser ut som jentemage, men blir spennende å høre hva det blir! 😀

Legg igjen en kommentar

