En liten tur i butikken…

…og da fant jeg ny is!

Kjempe nonstopp!

Den så kjempe kul ut! Men den var ikke like kul som det så ut til desverre… Den smakte litt for kunstig på utsiden og det var nesten sånn at man kunne smake fargestoffene. Så det ble igrun kjempe skuff, men det går bra for jeg har det beste en gravid dame kan få:

Stooort glass med isbiter og vann!

Men handleturen var da ikke helt bortkastet, vi fikk plukket med oss litt änglamark produkter til lille vennsen. Änglamark er økologisk og miljømerket med svanen så med andre ord er det veldig bra for babyhuden som helst ikke skal ha så mye mer enn vann. Det eneste vi ikke har kjøpt inn nå som er lurt å ha på lur er morsmelkerstattning, men jeg kjenner jeg er litt i villrede om hva jeg skal kjøpe. Her er hvertfall det vi kjøpte i dag:

Baby olje og sink salve + tøymykner til babyklærne

6 kommentarer

Filed under Baby utstyr, Gravid, Hud, Is

6 responses to “En liten tur i butikken…

  1. SV: Hvor ? Hvor ? Hvor? Har du bestilt det :D?

  2. Vi har änglamark sitt vaskepulver. Av skyllemiddel har vi ecover (økologisk) 🙂 Jeg kjøpte ikke inn mme før Amalie ble født, for da er det så lett å ty til det i f.eks økedøgn eller på kvelden, noe som kan ødelegge amminga fullstendig.

  3. Jeg vil anbefale deg hvis du har tørketrommel, å droppe skyllemiddel. Det fremprovoserer atopisk eksem. Det er mest sannsynlig grunnen til at Prinsen min har fått det 😦

    Og vi brukte neutral, som ikke skal gi allergi 😦

  4. Vi har ikke tørketrommel nej, så da må jeg nesten bruke litt tøymykner.

    Jeg har prøvd å bruke neutral, men det klomper så veldig, så vi holder oss til Blenda Sensitiv for det er miljømerket og bra for bebisen 😉

  5. Blenda er fint det brukte det selv, men de anbefaler å bruke flytende vaskemiddel i barneklær for å få ut all såpen, så da burde du bruke den flytende IKKE pulveret.

Legg igjen en kommentar

