I dag fikk far bestemme + Nytt speilreflekskamera!

I dag har Alexander fått bestemme hva vi skulle kjøpe og da ble det AC/DC klær til lillevennsen!


Jeg fikk bestemme litt jeg også, så vi har kjøpt et Tussi bildet for å ha over senga eller kommoden

Vi har forresten kjøpt speilreflekskamera som vi fikk i dag og det koser Alexander veldig med! Vi bestillte fra Deal.no et Nikon D3000 og det kostet 3999,- og det er jo ikke så alt for gæli. Så nå løper Alexander rundt og knipser bilder, det går mye ut over smultepusene! Han er hvertfall veldig fornøyd og jeg får vel kanskje prøve det jeg også når han går lei med tid og stunder…

Alexander tok bilder av meg også (◡‿◡✿)

Nå kan babyen bare komme for nå har vi hvertfall kameraet klart..!

1 kommentar

Filed under Baby, Bilder, Gravid, H&M, Kamera, Speilrefleks

One response to “I dag fikk far bestemme + Nytt speilreflekskamera!

  1. Med laptoppen på fanget å magen bar 😀
    Nu kan d ikke vær lenge igjen til Gudmor sitt knøtt kommer ut 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

