SLEM PUS!!!

I går reide jeg opp i babysengen for første gang og var glad og fornøyd, men i dag da jeg våknet lå det to skittne pusekatter der!!! De har ikke vært intressert i å ligge der før nå og jeg skjønner godt at de vil ligge der egentlig, for det er kjempefint der og den nye baby dundynen er kjempegod. Jeg hadde nok også lagt meg der om jeg hadde fått plass…

Men det er jo et stort problem! Vi kan jo ikke ha kattehår og sand i babysengen, og vi kan heller ikke spraye med kattoff for det kan da umulig være noe bra for babyen!

Jeg har fått tips om å dekke til med folie inn til videre i håp om at de holder seg unna, og så har vi en plan om å kjøpe myggnetting til vinduet og da kommer de seg jo ikke inn så da er en del av problemet løst… Men det hadde vært fint om de faktisk skjønnte at det ikke er låv å være i babysenga!

Hvis noen har noen andre tips tar jeg mer enn gjærne imot!

Her er den ene slemme pusen!

1 kommentar

Filed under Baby, katt

One response to “SLEM PUS!!!

  1. marita

    da vi skulle få katen vår til å ikke lige i sofaen. så vis vi oppdaget at han lå der tok vi han bort der i fra lit sån strengt. vi tok han i naken slik katte mamman gjør vis hun ikke liker det de søte små gjør. det håres sikkert veldig brutalt ut. men det funget til slut etter ei stund.. men du kan jo lege apelsin skal der. det sies at kater ikke liker lukta. og apelsin er ikke falig for den lille heller..

Legg igjen en kommentar

