Svangerskapsrapport uke 37♡

Da var flaskene og smokkene kokte og lagt på plass i en liten tuppevareboks til lillevennsen kommer ut. På tide med ny svangerskapsrapport kanskje?

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 37 uker

♡ Igjen til termin: 18 dager

♡ Kjønn: Jordmoren var 100% sikker, men folk har sagt så mye rart om hva de tror om mageformen i forhold til om det er gutte eller jentemage, så jeg vet nesten ikke helt hva jeg skal tro!

♡ Utålmodig: Jeg er ikke det, men jeg tror Alexander er veldig ivrig på at den skal komme ut snart 😛

♡ Hodet ned: Juppjupp! Lillevennsen hadde faktisk greid å skli ganske langt neddi bekkene nå, så det skal litt til for at den skal greie å snu seg nå, heldigvis!

♡ Favoritt truse: Sloggi :P

♡ Aktivitet innenifra: Mye liv jah! Og mye strekking og gnuing mot ribbeina mine! Og av og til får jeg superninja kick i siden og det er jommin ikke noe særlig nej!

♡ Bestemt navn: Vi får se når koseklompen kommer ut, er litt vannskelig å si no før vi har møtt herligheten :)

♡ Vektøkning: 6 kilo opp, og det er jeg veeeldig fornøyd med! 2,9 av de kiloene er baby 😉

♡ Vann i kroppen: Jeg er enda ganske tørr 😀

♡ Kynnere: Har fått noen flonkende nye vondter som kommer å går litt… kan jo hende kynnerene begynner å bli rier snart! Det hadde vært kos 🙂

♡ Humør: Hvis jeg er sliten og lei blir jeg fort litt hissig 😛

♡ Innkjøpsrapport: Vi har så å si alt! Hvis det er noe vi mangler så er det ting som ikke er så viktige å ha før bebisen kommer.

♡ Strekkmerker: Har litt på hver siden av navelen, mest på høyresiden. Men det er nok litt sånn at jeg ser det mye bedre enn alle andre for Alexander syntes ikke jeg hadde fått noe 🙂

♡ Melk i brystene: No milk today…. men det kommer vel 😉

♡ Om fødselen: Begynner å bli veldig klar nå! Gleeeder meg til hele kalaset begynner! Må bare huske å skrive fødselsplan og pakke bægen! 😀

♡ Plager: Halsbrann, men den er ikke så ille lenger… Og litt småekkele kynnere og lettere ubehagelig aktivitet innenfra. Men det plager meg ikke så mye 🙂

♡ Oppegående: Ja! Men kjenner at det blir tyngre og tyngre å reise meg opp 😛

♡ Sulten: Jeg har manndig appetitt for tiden! 😀

♡ Matkick: Nå går det vel egentlig mest i isbiter…

♡ Neste kontroll: Mandag 14 juni skal jeg til legen på 38 ukerskontroll :)

3 kommentarer

Filed under Gravid, Svangerskapsrapport

3 responses to “Svangerskapsrapport uke 37♡

  1. Ikke lenge igjen for deg nå=)
    Får håpe formen holder siste tiden også.

  2. Kan jeg sniklåne denne oversikten? De har en nesten lik på mammanett men likte din siden den har hjerter 🙂 Er det greit?

Legg igjen en kommentar

