38 uker

38 uker

Se på magehuset mitt! Det har falt en smule siden sist og jeg har plutselig fått noen ekstra liter vann i kroppen, men ellers er det i topp stand… Jeg var på svangerskapskontroll i dag og jeg har ikke merka så mye til det men da jeg så tallene på vekta mi gikk det opp for meg at jeg kanskje har noen liter ekstra… Håndleddene mine er breiere enn normalt, jeg dovner av i hendene hele tiden og da legen trykke på foten min vistes det veldig godt at ikke alt er som normalt! Syntes ikke noe om det, men det går nok over snart siden jeg max 3 uker igjen hvis jeg går på overtid…!

3 kommentarer

Filed under Gravid, Mage, Svangerskapskontroll

3 responses to “38 uker

  1. neinei,ikke etter 13,da blir det ingen deal .. 😉 hehe..

    usj,kjenner til vann i kroppen ja.. det er ikke så gøy. Helt stiv og rar i hender og føtter..

  2. Sv: Åja «/ Har ikke det, så må nok bare vente å se om noen som har det på nintendo 64 🙂

  3. GLEEEEEEDA mæ til lille gullet ditt kommer ut 😀

Legg igjen en kommentar

