Fødselsbægen

Der fikk jeg endelig knota meg til å pakke fødselsbægen og det er vel kanskje på tide siden jeg har termin om 11 dager:

Ikke det at jeg føler at noe er på gang enda, men det er vel kanskje bedre å ha den klar enn å pakke den mens ting allerede har begynt. Jeg har ikke pakket alt på listen, mat, drikke og lesestoff får vi ordne når det trengs og kamera og lader og sånt får Alexander ta seg av. Jeg har heller ikke pakket ned toalett tingene, de står i en toalettmappe på badet siden jeg trenger tannbørste og sånne småting hver dag.

Når det gjelder babyting så har jeg pakket ned to hentesett for å være sikker, helseteppe og flanellteppe. Basen til bilstolen er allerede montert og selve bilstolen, babyspeilet og teppe ligger klart til å taes ut i bilen når det trengs. Alexander skal være hjemme så han kan hente ting hvis det er noe jeg har glemt. Jeg vet allerede nå at jeg mangler hårbørste, for vi bruker samme så jeg må prøve å huske på å hente reisenbørsten ut av bilen… tipper jeg kommer til å glemme det jah!

Jeg har forresten fått beskjed av mannedyret mitt om å knipe igjen til over helgen siden han har tettpakket jobbplan og det blir nok sikkert ikke noe problem siden det eneste jeg plages med for øyeblikket er vann og prikking i armer og bein, litt murring og litt kramping som er så uregelmessig at det går ikke ann å måle i det heletatt. Så det blir nok enda en del venting på meg!

Nå må jeg bare huske å skrive fødselsplan og kanskje få Alexander til å lage en CD med musikk til å ha under fødselen eller sånn…

2 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Fødselsbæg, Fødselsplan, Gravid

2 responses to “Fødselsbægen

  1. Du e heldigvis mer forberedt enn Lena 😛 Om du skulle glem børsten, trur ikke æ det e verdens undergang 🙂 Æ kan alltids kjøp ei børst til dæ i fødselspresang 😛

  2. Hihi, har komla meg til å skrive liste denne gangen i hvertfall jeg!

Legg igjen en kommentar

