En uke igjen

Lillevovven venter på at du skal komme ut♡

Jeg kjenner at jeg har blitt verdensmester i å telle ned nå, men det er jammen ikke lenge igjen til terminen heller! Dagene har begynt å gå saktere nå og jeg har nesten litt problemer med å fylle dem… i går ble det baking og i dag er det onsdag så da blir det TV kveld med Fødeavdelingen på TV Norge!

Det er St Hans i kveld, men det er enda søppelvær så det blir nok ikke noen feiring. Det er nesten sånn at det ikke er så rart at lillvennsen bare blir inni magen når det er sånn dustevær ute, jeg blir hvertfall helt slåttut av det dårlige været. Men det blir faktisk ikke lillevennsen! Den turner og er spinnvill inni magehuset og det virker som den har mer enn god nok plass der inne… Så det kan hende det blir overtid på meg…

Her ligger gaven fra bestemor og bestefar klar

2 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Mage

2 responses to “En uke igjen

  1. JANNES VERDEN

    en uke igjen så deilig 🙂
    trangt ja. vel vil ikke si trangt men hvertfall en vanvittig livlig krabat dette her

  2. Ikke lenge igjen 🙂 Æ gleda mæ til banet kommer 😀

Legg igjen en kommentar

