Jeg må nok skuffe deg Linda…

I dag er det den 24. Juni og det var denne datoen Linda mente jeg skulle få lillevennsen min, men jeg må nok skuffe deg for her sitter jeg enda med stor mage og håvene bein på tross av at jeg prøvde veldig hardt å være aktiv i går. Jeg klippet plena og ryddet i hagen, men det eneste som kom ut av det var en vellstelt hage og en stykk ekstremt svett høygravid dame… Så i dag er taktikken å ligge på sofaen og slappe av og spise jordbær til jeg sprekker!

Jeg er forresten super fornøyd med NAV i dag! De har etter mye om og men greid å betale ut permisjonspenger til meg i dag! Applaus til dem og mannedyret mitt som ringte og klaga til dem slik at de fikk fortgang i ting, men det er vel bare mer enn rett og rimelig at han rydder opp siden det var han som smellte meg på tjukka!

;D

2 kommentarer

Filed under Gravid, Hæppy news!, NAV

2 responses to “Jeg må nok skuffe deg Linda…

  1. Æ trur du får babyen den 4 juli. Om det stem eller ikke, det e får vi nok se når babyen faktisk kommer 😛

  2. Så bra det har ordnet seg med nav!!!! 😀 Nå venter vi bare i spenning på å høre at lillevensen har kommet ut! 😀

Legg igjen en kommentar

