Pus og magehus

Her er den lille trultesmulta som sikkert kommer til å savne magehuset mest når det forsvinner! Hun er nemmlig veldig sånn at hun vil ligge mest mulig oppi fjeset mitt og gnu og gravidmagen min er akkurat perfekt nå til å ligge på siden den er stor og har senket seg litt. Tipper hun kommer til å bli litt snurt og en smule sjalu på babyen…

Jeg kommer nok også til å savne magehuset mitt når lillevennsen kommer, spesiellt spark og det at jeg alltid vet hvor jeg har lillebebisen min…

Kosepus

1 kommentar

Filed under Gravid, katt, Mage

One response to “Pus og magehus

  1. Fine pusen, og fine gravide! 🙂

Legg igjen en kommentar

